perjantai 2. marraskuuta 2007

sekoilua


Olin ennen matkalle lähtöä tehnyt uusintakuulustelukokeet valmiiksi ja antanutkin ne kuulustelun valvojalle. Jälkeen päin ilmeni, että kakkosen ruotsin kokeen sijaan yksi oppilas oli saanut käteensä nipun pelkkiä tyhjiä konseptipapereita. Onneksi samaa koetta oli joku muukin tekemässä, joten valvoja saattoi monistaa tälle onnettomalle kokeen. Olinkin jo ehtinyt ihmetellä, miksi paikallani oli yhdet ylimääräiset kokeet. Olin siis sekoittanut tyhjän konsunipun ja oppilaan koepaperinipun.

Onneksi en tällä kertaa ollut kuitenkaan monistanut oppilaille valmiita vastauksia, mikä on minulle joskus aiemmin tapahtunut. Tai on sitä tullut joskus annetuksi kokonaan väärät kokeet oppilaille, jolloin eräskin oppilas ei ymmärtänyt edes ihmetellä. Hän sanoi vain: "Minä kun koko ajan luulin, etten minä ollut koko kokeeseen edes lukenutkaan!".

Ei kommentteja: